پدر یعنی عشق
 
عاشقانه ها
دوستدار معرفت....پاک پاک
 
 
جمعه 23 آبان 1398برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : دوستدار معرفت

پدرم وصف تواز یاس کنم

از تمام نور احساس کنم

روزگاری که فدایش کردی

تا بزرگم کردی

زحمتش را تو کشیدی/پیریش را تو کشیدی

تا جوانی کردم/تا که

راحت باشم

 

تو گذشتی/از تمام ارزوهای درونت

تا که من اسوده باشم/نکند ناز به من سخت بگیرد

مهربانی  کردی//نکند خار نشیند به دلم

وصف زیبای تو کردم ماندم

پیری از چهره تو میبارد///چهره ای که به من  ازسختی گفت

دست زیبای تو را من دیدم//به هزاران چشم

گرد پیری بنشست بر رویش

پدرم قدر تو را من دانم

واژه ها را به حرفش چینم

تا تشکر بکنم از مهرت//تا ببوسم دستت

گر چه من میدانم///که تمام واژه ها کم باشد

که تمام عالمم کم باشد

در سپاس کوچکی از پدرم...

واژه ها بنشینید///من پدر را نتوانم ///با شما معنا کنم.

پدر یعنی غرور من///یعنی سکوت او//ومن از عشق به او میبارم...



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت17:54---29 آبان 1393
چطوری دوستدار عشق
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی دوستدار عشق ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
دوستدار عشق منتظرتما


نازنین
ساعت11:46---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم
پاسخ:سلام نازنين جان عزيز نون نظر لطفته ...چشم زيبا عالمي زيبا ببيند خوشحالم كه از وبلاگم خوشت اومد وهمين طور مطالبم من وبلاگتون را لينك كردم وهمين طور وبلاگ خودم را هم در لينك شما لينك كردم ...گلم ببخشيد يه مدت مشغول كارام بودم اين بود كه حتي به وبلاگ خودم هم سر نزدم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام دوستای عزیز من عاشق دنیای قشنگم...وعاشق خدای مهربون...که دلم را روشن کرد به نور عشق...وعاشق دلهای مهربون که وسعت دلشون به قدر خورشید بزرگ ....سعی کردم تواین وبلاگ عشقم را ثابت کنم...بانور امید منتظر نظرات گرمتون هستم.اگر حرفي يا کلامي تو وبلاگم دلتون را رنجوند ،بابت اون مطلب از نگاه گرمتون عذر ميخوام .. نظري بر سفره ي دلمان بگذاريد ... شايد غزل شود به وجودم.... هستي دهد به روانم.... شايد گرما دهد به وجود.... مانند يك شكوفه گل.... تا لحظه اي بنشينم .... در سفره ي دل تو.....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستدار عشق و آدرس baharmandalroba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 10092
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1